uppdatering.


maskeraden var rolig, trots att kläderna jag beställt inte hann komma. fick ränna runt överallt för att försöka hitta något samma dag. men jag hittade vad jag sökte! hihi, & kunde vara Alice i underlandet! kul!
vi håller på att packa ihop grejer för fullt, imorrn får vi börja flytta in saker!
vi har börjat renovera på ovanvåningen redan. eller vadå "vi"? jag har bara bidragit med att riva lite tapet! hihi.
eros har öroninflammation, så vi ger honom örondroppar. stackarn!
han uppskattar det inte!
jag har äntligen fått veta vad jag är allergisk emot! det är kiwi, den lilla jäkeln som har ställt till det så hemskt för mej! men jag hoppas bara att det kommer bli bättre då vi flyttat eftersom hon kan börja vara ute mycket då! för bort ska hon då minsann inte!! fast idag är det inte pågrund av henne jag nyser, det är nån jäkla förkylning. jag känner skillnad! jag nyser var femte sekund & springer & snyter mej var sjätte! hua!
hoppas att det går över fort, då jag ska jobba ihelgen!
igår lämnade jag in bilen igen, det kostade!!
hoppas att dom äntligen fått till det nu då!
idag är vi bjudna på middag hos min faster & farbror. trevligt! & skönt att slippa tänka på nån middag mitt i allt packande.

nej, nu har jag inte tid längre. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0