Happy Birthday to ME!


grattis till mej idag, för 21:a gången!
jag trodde ett tag att det var 22, men så sa min mamma att det var 21, så det är väl bara att lita på henne då..
hela kvällen igår spenderade jag i köket, & det känns i hela kroppen. ajaj. men iallafall så gjorde jag en tårta som jag strax ska dekorera, sedan gjorde jag en blåbärspaj av blåbären som jag har kämpat så hårt med. & till kvart över 12 inatt höll jag på med daimkakor. så nu har jag fika att bjuda på så det räcker.
hann även med att gå en prommis runt tjärn me sofia.
trevligt, förutom att eros skulle försöka ta alla paddor som hoppade omkring. det var en hård match mellan oss!
idag har jag fått många gratulationer, kul! jag har fått presentkort, en videokamera (som jag inte valt ut än), lotter & av marie fick jag hemkokad jordgubbssylt & en jättesöt "välkommen"-skylt som vi kan ha när vi flyttat :) än så länge är jag supernöjd med dagen! vi har bjudit eriks föräldrar på middag så nu är det lite att stå i här.
- tillbaka till köket!


pusshej!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis :)

2009-08-11 @ 14:44:25
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: Sis

GRATTIS igen gullunge!!! Jag vill också ha fika!!!!!!!!! PUSSSSSSSS Love u

2009-08-11 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0