blueberries.

nu är vi tillbaka från bärskogen. det blev inte så supermycket bär, då jag plockade för hand. men det går desto snabbare att rensa imorgon då! (för jag vägrar sätta mej & rensa ikväll) jag skulle nog drömma om blåbär som snurrar runt framför ögonen inatt då. för man blir lite stirrig när man går runt & bara letar dedär små blå prickarna!
hihi, min kusin låg på backen två gånger! man hörde bara hur det brakade till. men det är ju för att man glömmer kolla var man sätter fötterna.
jag såg en hel del äckliga spindlar & kryp, jag tror vicke plockade med sej halva skogens insektsbefolkning!

nog om det.
nu ska jag in i duschen för andra gången idag. man blir svettig av att plocka bär!
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0