guitarr hero ?


Jäklar vad fort den här helgen har gått! Som vanligt när man jobbar & jobbar!
Idag lärde jag mej att spela blinka lilla stjärna på gitarr! Jag känner mej så stolt, & nu kanske jag ska köpa en själv så att jag kan lära mej lite bättre. Fast nu kan jag knappt skriva för att jag har så ont i fingertopparna! Men sånt försvinner ju om jag spelar lite då & då :) Nu sitter jag ju & spänner precis hela underarmen när jag spelar! Hihi! Kul var det iallafall! Fast jag fattar inte riktigt vad jag gör, men det är ju sånt som är roligt - när man lär sej nåt nytt alltså!

Men nu kan jag lova att jag är förbannat trött. Det ska bli skönt att vara ledig imorgon. Jag har inga planer för dagen egentligen, förutom att städa bebbens bur, boooring, & sedan ska jag gå & träna. Nu var det ett tag sen jag spände spagettiarmarna! ;) Kanske måste en sväng på stan, eller "måste" kanske är fel ord... men äh, vi säger måste så känns det bättre att spendera lite pengar!


PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni bo kvar i lycksele?

2008-06-17 @ 20:08:42
Postat av: Liza

Jo, vi bor kvar i lycksele än ett tag. Båda har ju fast jobb här så det känns inte så lockande att lämna det :)

2008-06-17 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0