Busy!


Haha, jag har inte dött eller något annat. Det har bara varit så jäkla fullt upp runt jul. Jag har jobbat, bränt fram & tillbaka mellan Åsele & Lycksele, hunnit till Granträsk & Övik däremellan. Jag har helt enkelt varit busy.

Bilderna får berätta vad jag hållit på med.

Först "fest" med jobbet.
  
 


Sedan Julafton, hos syrran & limpan
  
  
  
  


Vår jul innehöll såklart världens godaste julbord, tillsammans med en massa gott fikabröd efteråt. Charader, karaoke & glögg. Jag utsåg mej själv till julklappsutdelare, det tog en hel evighet plus en hes röst. Men roligt vare!
Det blev inget party för min del på juldagen, eftersom jag jobbade & jobbade.
Ikväll jobbar jag också, & hela dagen imorgon. Men jag & gubben har bestämt att vi ska ha en fin nyårsdag-middag imorgon när jag kommer hem istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0