you know..


Nu har jag jobbat fem dagar i streck! Nu tänker ni; "so"? Jag vet att de flesta jobbar fem dagar i streck varje vecka, men inte jag! Jag har verkligen blivit bortskämd med max fyra dagar på raken, eller till&med tre! Men nu har jag alltså jobbat torsdag, fredag, lördag, söndag & måndag. Det betyder att jag är ledig idag. Känner att jag är värd det, även om dagarna går så fort så man knappt hinner märka att man jobbar! :)
Ikväll kommer sis & limpan, & de har bjudit in sej själva på middag på något vänster, vet inte hur de lyckades med det egentligen. Så det blir iallafall en sen middag idag, men vi brukar äta ganska sent annars också, så det ska nog gå bra. Vi har även planerat att vi ska ragga lite med farmora nån kväll framöver, hon gillar raggarsvängar!

Jäklaskit, jag går som på nålar & väntar på mitt paket från Barbarella. Gick in på mailen för att söka mitt paket, & har då fått en mail där det står att vissa grejer hade tagit slut, så nu måste jag vänta typ två veckor! Åh, skit också!
Sedan sitter jag konstant & kollar flygresor & kostnader.. hoppas att våra valborgplaner inte går åt skogen nu! Jag väntar på att lillalinda ska ringa nån gång, så vi kan planera nåt. Vilken segpes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul o läsa din blogg men du uppdaterar lite dåligt :P mer skriverier här tack! :D

2008-04-28 @ 08:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0