Wohoo!

Mina grejer från Barberella kom igår! De hann knappt landa på golvet efter att ha kommit in genom brevinkastet, innan jag hade örhängena i öronen! Hah! Hade beställt ett svart örhänge, format som en drakes svans, & en vit, vanlig spiral. Min töjning var 8 mm innan, men de örhängen jag beställt var 10 mm, då jag ville ha lite större. Men det gick superbra att få i dem iallafall! Det kändes såklart lite, men det var det värt! Nu känner jag ingenting!

Sedan beställde jag ju även ett töjningskit, från 1,6 mm. & nu sitter den minsta ringen i mitt öra. Det blir spännande att se om jag är lika hård som när jag gjorde den förra töjningen. Det började ju iallafall bra, eftersom den sitter där nu.


Det blir inte större än såhär.
Det blir inte snyggt när det blir för stort, tycker jag.


Här är det andra jag beställde, plus kitet.
Det kanske syns dåligt på bilden, men det "går in" på båda sidorna av töjörhängena, av någon anledning. Heldumt, för hade de varit släta hade det gått mycket lättare att töja. Nu måste man ju trycka som en galning över "guppen". Knäppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0