vill man vara fin, MÅSTE man lida pin?


Nu har jag precis gjort en beställning från Barbarella
Beställningen blev lite större & dyrare än planerat, men så tycker jag alltid att det blir, man hittar mer medan man håller på & beställer, & vips så flyger lite extragrejer ner i kundvagnen!
Jag har länge tänkt beställa ett örhänge till min töjning i örat, men aldrig riktigt kommit mej för att göra det. Men nu bestämde jag mej för att ta mej lite tid & kika. Jag hittade två örhängen som jag ville ha, plus att jag tvärbestämde mej för att jag vill töja ett till hål. Nu i det andra örat, så jag gatt beställa ett kit med olika storlekar så att man kan töja eftersom. För ett bra tag sen gav jag bort mina töjörhängen & grejer till Embe, då hon ville testa. Jag hade absolut inga planer på att göra i det andra örat då, men nu känner jag för det igen. Så det är bara att beställa, även om det kändes lite väl dyrt. Äh, man måste få kasta lite pengar omkring sej ibland. Man mår bra av det! Iallafall jag! :) Förresten vet jag aldrig hur det gick för henne, om hon har en liten töjning i örat nu, eller hur det blev? Så Embe, hur gick det? Hua, det känns inte så lockande med just själva töjandet... det gör ont. Men det är kul när det är klart.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0