Hu.


Jag vet inte varför jag har varit så dålig på att uppdatera på senaste tiden. Men varje gång jag har varit påväg in här i gästrummet där vi har datorn har jag tvärvänt vid dörren & ändrat mej. Det kan bero på att det av någon anledning är så jäkla varmt just i det här rummet. Fast det känns som att det skulle vara datorn.. jag kan typ känna av strålningen från datorn & så får jag svettningar & mår illa. Fy, obehagligt är det iallafall.

Ihelgen hade vi middag här. Men det blev mer än middag. Det blev vattenpipa, guitarr hero, ett bränt hål rakt igenom en bricka, ett smält hål i mattan.. två vinflarror gick åt, plus en hel minttu. & sedan lite mer smått & gott. ja, long story helt enkelt! Sedan blev det hotellet & där hann det hända en.. hel del faktiskt. ojojoj. Men det är väl kanske det som är meningen, för det vore ju tråkigt om man går hem på natten efter en utekväll & tänker att det inte hänt nåt speciellt alls. Right?

Nu har jag varit ledig två dagar i rad & jag har fått mycket gjort (!). Tog till&med en promenix igårkväll med flickorna från jobbet.
Det var härligt, men lite småkyligt. Det kanske blir fika idag, för att kompensera med att vi rörde på oss igår.

Sedan ska vi ju flytta också. Mer vet jag inte - inte när det blir, eller vart det blir. Allt jag vet är att man blir fruktansvärt trött i huvudet av att tänka på flytt. & vi har mycket kvar att fundera på.

Äh. Förresten så har väl ingen missat vilket underbart vårväder vi har?
I just love it!


såhär ser man ut en söndag efter en utelördag.
jag börjar nog blir för gammal för såntdär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0