United States of America.

Hihi. Av någon anledning kom jag just på en rolig grej.
En dag på skolan, det måste ha varit sista året, satt jag & min kära vän Moe & pratade & tittade på en jordglob. Vi satt & pekade på en massa länder & allt möjligt.
Sedan säger my friend; tänk att jag har varit i Amerika..
& på det svarar jag chockat; VA? har du? det visste jag nog inte ens!
hon tittar lite konstigt på mig.. & säger;
jo, det vet du ju! det var ju inte längesen jag var där!
jag funderar ett tag, & säger att jag helt seriöst inte visste det.
hon fortsätter titta på mej lika konstigt & säger; Liza! USA!
Jag svarar lungt att jag vet att hon varit i USA,
men att jag inte vetat att hon varit i Amerika.
Ni kan ju gissa om hon skrattade..  & försökte samtidigt få fram att USA står för
United States of America.
HAHAHA! i'm a true smartass, i know. jag har nog aldrig riktigt tänkt på att det är så.. men sen när hon sa det så insåg jag ju hur självklart det var.. men jag kan ju lika gärna erkänna att jag är dålig på geografi, & länder överhuvudtaget. katastrofalt läge iallafall.

imorrn är jag ledig. NICE! nu ska vi se en film med micke persbrandt!
wiho. det blir MYSIGT!!
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0