period.

Åh, jag tycker så himla synd om den här tjejen!!
Jag visste inte riktigt om jag skulle lägga ut den här länken eller inte, eftersom att jag tycker så fruktansvärt synd om henne! Men sedan tänkte jag att det inte spelar speciellt stor roll om även jag lägger ut den, då den iallafall är överallt på Internet.
Ni har säkert sett henne på teve.. men jag måste varna människor som är känsliga. För det är inte särskilt mysigt. Usch, vad jag mår illa när jag ser den, men man måste ändå se den om & om igen, bara för att man inte kan förstå att det verkligen sändes live.
Mensvärk är inte det roligaste att handskas med, som de flesta av oss kvinnor vet. Det kan vara ett rent hvete, som synligt på länken.
Klicka här för att se vad jag pratar om, om du törs.
Åh, jag kan helt enkelt inte beskriva how sorry I am for her!!!

Men ingen kan nog säga emot mej då jag säger att det var väldigt strongt av henne att bara fortsätta efteråt. Så jäkla bra gjort alltså! Det är nog inte många som skulle klara av det, så bra som hon faktiskt gjorde.
Det tycker jag hon ska ha cred för!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA,jag älskar att dom gör det i slowmotion!

2007-09-25 @ 15:12:49
URL: http://emmauddeby.blogg.se
Postat av: Anonym

Dom har tagit bort det här klippet från Youtube, fan vad tråkigt :/

2007-09-29 @ 13:20:36
URL: http://emmauddeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0