ohyes.

helgen på hotell i sundsvall blev såklart helt underbar. när jag slutat jobba i fredags hoppade jag in i duschen & direkt efter det bar det iväg mot stora staden!
när vi kom fram blev det att sprätta en cider medengång. sedan kom mam&pap & överraskade på hotellet. de hade bokat rum på ett annat hotell, utan att berätta nåt. eller ja, min kära papi hade såklart råkat försagt sej till mina små öron.. så jag var den enda som visste ;) det var kul! hihi.
iallafall så blev det kinamat till middag båda dagarna, eftersom att min syster & jag fullständigt älskar kinamat!! limpan & my love hade självfallet inte så mycket att säga till om.
lördagen spenderade vi i affärer, där vi trivs bäst! underligt nog köpte jag inte ett enda klädesplagg(!) men lite annat smått&gott som jag var i behov av. kände mej riktigt stolt ;)
kan bara tillägga att detta dock ändrades dagen efter, på vägen hem, när vi klev in genom dörrarna till Birsta City. Där har jag en jäkla tendens att bränna pengar, & så blev det även denna dag. gick hem med ett par klädesplagg, inklusive ett jeanspar. då kändes helgen fulländad.
IKEAbesöket innefattade även en del kostnader, vilket faktiskt var väntat. köpte en hel del fina saker & just nu har jag egentligen ingen plats för dem.. men man måste ju tänka lite långsiktigt ibland, så jag tänkte att det kommer behövas till en framtida egen lägenhet ;)
av någon anledning så försvann hälften av mina nyinköpta ikeaprylar direkt när vi var hemma i åsele. det var min kära syster som var i farten, & ångrade att hon inte köpt just de grejer jag hade köpt. därför gjorde hon en deal. -japp, hon gjorde en deal. inte vi. mina fina saker hänger nu fint på väggarna i hennes hus.
därför ska jag ikväll beställa nya grejer till mej själv ;) hihi.
helgen var riktigt mysig med bad i hotellets pool, mackor på subway på natten, ostbricka & allt sånt mysigt!

idag har jag jobbat, & det var riktigt tungt måste jag medge. efter sånahär helgen är man egentligen inte i form att jobba, men det gick iallafall. jag somnade inte sittandes på en stol, även om det kändes som att det skulle inträffa vilken sekund som helst under dagen :)

här har ni ett par mysbilder från helgen.

     
 - på kinarestaurang - irish coffee - jag & papi vid ostbrickan -

              
- två grabbar som mår gott - två brudar som avslutar kvällen på subway -
 
     
- sis är glad i cider - me & mio påväg hem -  nöjda efter ikeabesöket -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0