lala.

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mej den senaste tiden. Förut kunde jag gå & lägga mej vid 22, & somna påengång. Men nuförtiden GÅR det bara inte.. så det är ingen mening att ens försöka, jag kommer bara ligga vaken i flera timmar & blir irriterad över att jag aldrig somnar - & då ni! DÅ går det absolut inte att somna. Då är det bara att glömma. Sedan, eftersom att jag har så svårt att somna, så vaknar jag ju självklart sent på morgnarna. & det finns inget värre än att vakna vid 11! Då har man ju sovit bort halva dan! Jag blir så stressad! Jag älskar att vakna vid halv 9 & känna mej så himla utvilad som det bara är möjligt. Då känner man att man har tid att ta det lugnt, plus att man har hela, hela dagen framför sej! Underbart!

Jag kom iallafall på en grej som gör mej så otroligt trött & sömnig.
Sånahär grejer, förstår ni.. som här nedanför..
Det finns nog inget tråkigare att göra eller läsa.
Därför tänkte jag att det kan vara en bra grej för att jag ska bli trött
& kunna somna snabbt ikväll ;)
Enjoy! (om det nu kan vara möjligt :P)

Här är alltså grejer.. ja, som ni kanske ville veta, & inte visste om mej..
[BORING! iallafall enligt mej]

( ) har suttit på en geting/humla - (thank god)
( ) har gråtit efter ett besök hos frisören - (händer bara inte, det växer ju ut!)
( ) har skrivit brev till någon i Afrika
(X) cyklat utan händer
(X) hatat kärlek
( ) har flugit i en luftballong - (men det ska jag!)
( ) åkt pulka i vinter
( ) haft Bamseplåster på mer än tre tår samtidigt
(X) varit höjdrädd - (OJA!)
(X) rökt en cigarr
(X) kysst dig själv - (när man var liten gjorde man nog så;))
( ) vandrat några mil - (as if..!!)
(X) viskat i någons öra
( ) hånglat med en av samma kön (nejtack)
( ) hamnat på sjukhus
( ) känt dig som ett pappersark
(X) virkat
(X) diskat
(X) förlorat den du älskar
(X) sagt nej till sex
(X) druckit vatten upp&ner - (det enda som funkar mot hicka!)
( ) dödat någon
( ) ätit säl
( ) bakat sockerkaka - (ojsan!)
(X) varit kär
( ) velat dö - (trott att jag velat det, STOR skillnad!)
(X) blivit dumpad
(X) dumpat någon
(X) varit i knytnävsslagsmål - (dock inte mot ansiktet! AKTA NÄSAN!;))
( ) har/haft converse
(X) känt dig som ett as
(X) lyssnat på samma låt en hel natt - (kanske för många nätter..)
(X) ätit godis istället för att gråta - (det funkar faktiskt.. tills man börjar må illa)
(X) gjort dig själv illa - (ofrivilligt, ofta)
( ) blivit arresterad - (än så länge har jag klarat mej, hihi)
( ) legat med en medarbetare
(X) flugit
( ) sett dig själv brinna - (dock sett stövlarna jag hade på mej börjat ryka!)
( ) spytt i en bar
( ) crowdsurfat under en konsert
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) smetat mat i ansiktet på någon - (det är oerhört roande! TESTA!)
(X) skrikit hora/bög till någon
(X) varit full
(X) varit ensam
( ) blivit avstängd från skolan
(X) burit pärlor - (every day)
(X) gjort upp eld på en strand - (pyroman I am)
( ) drömt att jag gift mig med någon
( ) inte duschat på en vecka - (MÄH! HUA!)
(X) blivit puttad i en pool med kläderna på - (fast ännu värre.. i en SJÖ!)
(X) blivit tillsagd av en främling att du är het - (för många gånger. men bästa var när någon slängde isbitar på mej för att jag var "too hot", hihi)
( ) haft en Britney Spears skiva
(X) svimmat - (på åslia, hihi!)
( ) hatat värme - (I'm loving it!)
(X) tyckt om katter
(X) haft vattenkrig
(X) smakat på granbarr - (säkert)
( ) haft sex på en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus - (spännande!)
( ) varit cheerleader - (nja.. drillflicka!?)
(X) tittat på en solnedgång med någon du tycker om
(X) skrivit på någons arm
(X) dissat någon som ringt på din mobil
(X) hatat någon som du egentligen älskar - (difficult stuff)
(X) ångrat dig
(X) varit svartsjuk
( ) hostat blod
(X) haft sex när du varit full
(X) låtsats att du var en fjäril - (säkerligen när jag var liten)
(X) önskat dig en kyss
(X) älskat någon så att det gör ont
(X) tyckt om kladdkaka - (HIHIHI!)
(X) ätit middag med någon du tycker om
(X) trott på det övernaturliga - (annars vore det tråkigt)
( ) hatat dina föräldrar - (varit irriterad, hata är ett för starkt ord!)
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
( ) hatat din kropp och ditt utseende - (fortfarande ett starkt ord..)
(X) spelat gitarr - (iallafall försökt..)
( ) spelat nyckelharpa
(X) sjungt i duschen
(X) skrikit dig hes av panik
( ) sett någon dö
( ) varit med om en katastrof
(X) vibrerat av nervositet - (mina skallerhänder!)
(X) skrattat så du grät - (every time, always!)
(X) tyckt om gröt - (men INTE "tomtegröt")
( ) fått för dig att du är homo- eller bisexuell men kommit på att du inte är det
(X) haft solen i ögonen med ett leende
(X) tagit någon på rumpan - (GRRR!)
( ) slängt porslin i väggen
(X) hatat hela världen
(X) sjungt till håkan hellström med någon du tycker om - (sjunger till det mesta, så.. säkert!)
(X) tyckt att pengar är viktigare än nåt annat - (innan man insett motsatsen)
(X) drömt mardrömmar - (FÖR ofta!)
(X) kunnat döda för någon

sådär ja. precis som jag trodde! nu ska jag hoppa isäng medan jag är trött! GONATT! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0