I'm worth it.

Ojojoj. Jag tycker att jag har varit så himla duktig hela dagen. Först & främst jag har jobbat, fram till 17:00! Sen dess så har jag sprungit upp & ner, fram & tillbaka till källarn - jag vet inte hur många gånger - för att tvätta kläder. Tre fulla maskiner har jag kört! Plus torktumlarn då, vilken inte är den lättaste att handskas med! Sedan har jag vikt ihop torra kläder, macho macho! & inte nog med allt detta, jag har även diskat som en galning.. hela diskbänken var full av disk. Men nu är den iallafall gone så det känns skönt!
& nu för att jag har varit såhär himla duktig så sprang jag även ner & köpte en godispåse full med olika lakritsmumsimumsi & en läsk, till BARA mej! Because I'm worth it! ;)

Idag ringde min gullfarmor hir. Åh, hon är så söt! & hon lät riktigt stolt när hon ringde, eftersom det var första gången som hon ringde till dehär numret. Hihi, cutiepie!

Näe, nu ni.. ska jag gå & kasta mej ner i soffan & hoppas på att teven ska visa nånting sevärt, för en gång skull.


Hihi! Klockren bild! Mio kanske har lite respekt för kattorna ändå? ;)


Kommentarer
Postat av: Sis!!!

HAHHAHAHAH GullGull!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag vill också ha lakrits!!!! Jag sa till pappa att du varit och köpt massa godis, så nu ska vi fara ut och han vill köpa en statoilkorv!!!

2007-09-22 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0