HUMOR!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Detta är humor, min humor i ett nötskal! Jag kan bara inte sluta skratta!!! Jag är mållös! Check it out here!

Ni som inte tycker detta är kul har helt enkelt ingen humor. punkt slut! :)

Nu har jag jobbat klart för dagen, ett riktigt skönt pass. Började halv 8 imorse & slutade för ungefär 45 minuter sen. Idag ska jag göra sallad med nudlar, kräftstjärtar, räkor & lite sånt smått & gott till middag! Lite senare ska vi iväg & köpa en vit hylla, som är superfin! Jag blev så glad när jag kom hem nu efter jobbet.. my love hade burit ut den gamla bokhyllan som jag bett honom om. Jag trodde aldrig det skulle gå så fort att få ut den. Så nu är det bara att shoppa lite nya prylar att ställa dit.. för det blir säkerligen mer än den där hyllan vi köper. Det brukar bli så ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHHAHAHA, kan inte heller sluta skratta :P

2007-09-26 @ 13:20:16
URL: http://emmauddeby.blogg.se
Postat av: Sis!!

HAHHAHAHAHAHHAHAHA, jag skrattar ihjäl mig!!!!! :-DDDDD

2007-09-26 @ 13:35:59
Postat av: Anonym

Nej, tyvärr. Hade mer än gärna åkt dit, men jag ska vara chaufför till Vmina på lördag. Får se om man drar till Lycksele på fredag och går på hotellet, tror du det är nåt drag där då?

2007-09-27 @ 21:20:05
URL: http://emmauddeby.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan va gött med cider, jag har som sagt varit chaffis i ikväll. Händelserik kväll må jag säga, men jag har lovat mig själv att aldrig mer vara chaufför! Huvvaligen! Hoppas du haft kul :)

2007-09-30 @ 05:16:35
URL: http://emmauddeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0