Grattis till mej!

Insåg precis att jag hade namnsdag igår! Det är så tråkigt när man missar namsdagar! Men grattis i efterskott till mej iallafall, tycker jag!

En dag när jag satt & fikade började jag läsa på mjölkförpackningen.. där stod det om ett test man kunde göra, för att se hur norrländsk man var. Hihi, självklart var jag bara tvunge att gå in & göra det där testet! Kul att veta hur norrländsk man är, då jag är så himla stolt över att vara det! GLAD blev jag när resultatet kom fram på dataskärmen - jag är 90 procent norrländsk!! Det var så skoj för jag tvingade my love att göra testet, även han. & han var 77 procent norrländsk! HIHI, jag var meeer!
Gör testet här! Berätta även gärna hur mycket ni fick! Nu ska jag gå & slökika lite på teve, sen blir det tacos till lunch & efter det kallar jobbet. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Sis!!

Jag är 82% norrlänning och 100% ball!!! HAHAHHAHA

2007-09-21 @ 13:03:38
Postat av: Emma

Jamen jag försökte, men eftersom jag inte har örhängen varje dag så gick det knappt. Men jag SKA få igenom den (fast jag glömde allt i Vännäs, är i Åsele nu). Annars är det faktiskt bra med mig, det känns så jävla bra att vara hemma i Åsele igen. Det är som en lättnad, även fast jag inte gör nåt speciellt. Vad kul med Hall, hoppas du får det, det hade varit hur coolt som helst :) Är allt bra med dig?

2007-09-21 @ 13:10:26
URL: http://emmauddeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0