carpe diem.

åh, man blir ju riktigt beroende av att göra tester av olika slag när man väl börjat!
blev såklart tvungen att göra fler efter att jag gjort ett!
men jag tror faktiskt att det kan vara bra att göra lite tester nu & då, man får kanske en bättre insikt i hur man är som person - även om man ju alltid ska ta såna här grejer med en nypa salt :)

Njut av livet nu - det är ditt motto.
Du tar varje chans att njuta av livets stora och små glädjeämnen.
Ibland kan det bli lite för intensivt, men du föredrar att njuta för mycket än för lite.
Du går in helhjärtat för allt du gör.

Jag har inget att tillägga, det stämmer på pricken.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, det tror jag inte, men med tanke på hur alla betett sig som varit där så vet man ju inte :P Nej men huvva, jag skulle aldrig gå till hon, hon verkar ju behöva hjälp själv! Vad blir det till helgen då?

2007-09-04 @ 11:31:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0