bartender.

Ikväll har jag jobbat. Det känns bra att få jobba ett par dagar lite nu & då, så man tjänar lite pengar iallafall. Annars är det rätt skönt att vara ledig också. Men som det är nu så är det helt perfekt - att man får ett arbetspass nån gång sådär :) Ska jobba imorrn också. & sedan på söndag ska jag till my love - vi ska ut & jaga. Haha, Liza ska ut & jaga! Det kan bli spännande! Jag längtar lite, men samtidigt tror jag att jag kommer vara jäkligt rädd. Hua, en skog full av älgar & björnar! Men vi får se.. en dag kanske är mer än nog! Eller så kanske jag gillar det! Hihi, men jag tvivlar.. det här med att vara tyst länge... nja, det är nog ingenting för mej. Jag blir antagligen jäkligt rastlös & bara jobbig att ha med sig i älgskogen. Men man måste väl ge det en chans iallafall! Spännande är det då iallafall! & så ska vi ju även på en Älgfarm på söndag.. även det känns lite både och - det blir säkert jättekul & spännande, men creepy på samma gång! :)

Syrran har hittat en superroligt spel på Internet. På Barskolan.net.. Man ska agera bartender, & jag kan säga att det behövs ett par provomgångar innan det flyter på! Folk kommer & beställer drinkar eller två, tre öl & så ska du servera det så fort som möjligt. Ljudeffekterna är ganska roliga.. eller så kanske det kan vara jag som har dålig/ barnslig humor! Anyway...... än så länge är mitt rekord Level 4, på 7900 poäng. Försök slå det om ni kan! Hihi! Men jag varnar er, det är beroendeframkallande! Man sitter & tänker "nu är det här sista gången jag spelar".. men icke, man blir fast lite, lite längre än man kanske tänkt sej ;)

http://www.barskolan.net/nyheter/2007/070831_spel.php


Kommentarer
Postat av: Sis!!!!

VA????!!! Har du kommit så jäkla långt???!!!
INTE JAG!!! :-( *grin*

2007-09-08 @ 07:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0