appearance.

Hihi. Gjorde precis ett test om hur viktigt utseendet är för mej. Detta är mitt resultat:

Du gillar att klä dig fin till fest, men tänker inte så mycket på utseendet till vardags.
Du vill hellre anses rolig än snygg, men bangar inte en ordentlig shoppingrunda med bästisen då och då. Utseende är kul, men inte allt!

Att jag gillar att klä upp mej när jag går ut.. jo, det stämmer ju. Det gör ju faktiskt de flesta!?
Men sedan att jag inte skulle tänka så mycket på utseendet till vardags.. njao, det kanske också stämmer faktiskt. Visst är det många dagar i veckan man går runt osminkad i mjukisbrallor, men samtidigt så kan det vara kul att känna sej lite mer fräsch även de dagar man bara går hemma.
Hellre anses rolig än snygg - absolut! Har man en härlig personlighet, & folk anser att man är rolig, då kan jag lova att man även uppfattas som "snygg"! (även om man blir smickrad om någon tycker att man ser bra ut, såklart). Shoppingrundor med vänner är inget man säger nej till i första taget!
& det sista är klockrent mej: att utseende är KUL, men definitivt inte allt!
Kort & gott passade det faktiskt otroligt bra in på mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0