annoying.

Idag har vi tagit hand om Mio igen. Jag har även slängt ut massa grejer från mitt rum ännu än gång. Plus att jag har hett dit massa grejer också, så det krymper verkligen inte med saker iallafall! Sedan så har jag spelat bartenderspelet igen, nu var det faktiskt ett par dagar sen jag spelade. (Måste bara få uppdatera er om en grej.. nu är mitt rekord Level 6 13900 poäng) Hihi, jag tror allvarligt att inte en människa kan slå mej i dedär spelet. Kom igen nu Empan! ;)
Jag ska sluta spela nu, för nu är jag nöjd med poäng & jag tror nästan inte att man kan få så mycket mer än dedär.

Jag saknar en viss person hela tiden! Jag trodde inte att det var möjligt att sakna någon så mycket som jag gör. Speciellt med tanke på att jag träffade den här personen senast igår. Livet är hårt.
Idag kom jag på att jag ska till tandläkaren på torsdag, nu var det ett bra jag sen jag var där faktiskt. Det ska nog gå bra. Peppar peppar!
Har suttit & kikat lite på frisyrer idag eftersom att jag är så less på mitt hår nu. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Hade tänkt klippa mej när vi var i Sundsvall, men samtidigt vill man ju inte slösa en hel shoppingdag på att sitta hos frisören. Så det fick vara. Men nu är jag jäkligt sugen på att göra något nytt, det var ett tag sen nu!

Ikväll blir det en riktig slapparkväll, en sånhär myskväll!
Jag ska se Idol & äta smörpopcorn! YES!

Förresten sprang en stor, stor älg över vägen när jag körde hem igår. Hua! & det var jäkligt mörkt dessutom, eftersom att klockan var rätt mycket. Väldigt otäckt, man vet ju aldrig om den vänder tillbaka & springer över vägen igen när den väl kommit över. Sen vet man ju inte heller om det kommer fler älgar!
Jag körde efter en skogsbilväg eftersom att jag, smartass, inte hade med mej börsen med körkortet. Jag var så rädd att bli stoppad av polisen utan körkort så jag var tvungen att ta en läskig & mörk skogsbilväg. Men jag fick se många djur efter vägen!
Sedan blir jag jäkligt irriterad när man möter folk som inte fattar att de måste slå av helljuset!! Vissa är så himla sega med att göra det! De måste tro att det är någon jäkla surkärring de möter, då jag sätter igång & blinkar som en tok för att de ska slå av det. Men de verkar då förstå vad jag är ute efter, eftersom de blixtsnabbt slår av helljuset då! Hihi. Men det är riktigt störande, det håller nog alla med om.
Nu ska jag dra. BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0