Älg lite här&där.

Hihi, det ser nästan ut som att jag ser något i skogen & tänker skjuta. Men så är inte fallet. Jag gillar inte grejer man kan döda med, & håller mej därför ifrån dem, helst. Jag höll BARA i geväret just där eftersom ägaren till det fotograferar. Det var iallafall mysigt att följa med på älgjakt, även om det aldrig kommer bli någon jägare av mej :)



Sedan har vi även varit på älgfarmen i Bjurholm, & där klappade vi älgar som var både stora & små! Det var en riktig upplevelse! Jag kan verkligen rekommendera att åka dit! Kalvarna var så söta! & att alla älgarna var så tama är minst sagt otroligt.

     


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma tycker att älgen hade en stor skalle!!!

2007-10-08 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0