adrenaline.

Satt & såg ID på teve tidigare ikväll & jag känner hur mitt adrenalin blir helt GALET!
Jag måste, bara måste vara med i detta program! Ni vet, när man sitter hemma i soffan & bara vildgissar.. & det går så jäkla bra för mej! Det är bara några enstaka personer jag inte kunnat klura ut identiteten på.
Jag kan inte förstå att jag ser så fort vad folk sysslar med, eftersom jag annars har rätt svårt att se på människor vilken typ av person de är. Många i min omgivning ser väldigt fort på folk hur de "är", medan det tar tid för mej att skapa mej en uppfattning. Detta kanske kan vara bra, eftersom jag då inte dömer folk på förhand?
Men jag tror nästan att jag skulle klara det om jag skulle vara med i programmet, jag vet inte varför.. men det känns så iallafall. Ännu ett ypperligt tillfälle att ta i trä! Hihi, om det är någon som har lust att anmäla mej dit så går det alldeles utmärkt, I would do it for sure! :) Annars så skulle det även vara väldigt roligt att vara med som en "främling" där, det skulle vara spännande att se om det går att se att jag är undersköterska, eller kanske bara norrlänning eller något sånt kul? Det känns inte som att någon av dessa skulle vara helt uppenbart..

Sedan har jag även suttit & kikat på Top Model, så jag har suttit framför teven ovanligt mycket ikväll. Ibland är det bara så mysigt, speciellt när mamma är med framför teven! Det är inte alltför ofta man hinner med sånt mys nuförtiden känns det som. Vi satt där i vår nya soffa, jag med smörpopcorn fulla nävarna! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet, den är grymt bra! Känns lite drygt att jag måste läsa om den, bara.. Jo, vi tog oss dit, fick åka med Klippen, Basse och Magnus. Och Gustav körde. Jag hade jätteroligt på hotellet, fast det var lite för mycket folk där. Läste att du hade en toppen helg :) Och du, om du är med i ID får du inte bete dig som alla brudar hittills har gjort. Typ som hon i Första programmet som klängde på han hela tiden, eller den andra som bara stod och vrålade och var jobbig. :P

2007-09-03 @ 23:13:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0