say it right.


Jag ska hoppa in i duschen snart. & duscha länge, i hett vatten. Jag har så fruktansvärt ont i axlarna idag. Det är vidrigt & ilar genom hela armarna. Därför tänkte jag inte sitta här mycket alls idag. Det går bara inte. För att kunna skriva överhuvudtaget sitter jag här med vetekudden på axlarna.
Det underlättar lite iallafall.

"Att ta medicin är inte roligt, men att ha roligt är medicin" - truetrue!

Igår fyllde vi på med klappar under granen, igen. Jag som trodde att jag var klar med klapparna för längesen, men det fylls på hela tiden. Hihi. Kanske för att man tycker att det är så kul att handla julklappar?
Vi köpte även en supersnygg tavla att ha i köket. Gammeldags stil med en vinflaska & vinglas på. Passar så bra med färgerna vi har i köket! Plus att det var halva priset på den nu, den hade kostat 650 tidigare, helt perfekt!

Älsklingen visade mej ett par bra träningsövningar för magen en dag. Det var för tre dagar sen, närmare bestämt. & det är helt sjukt, jag gjorde bara ett par stycken eftersom jag visste att jag skulle få träningsvärk. & jag kunde inte ha haft mer rätt - jag har haft träningvärk i tre hela dagar! Herregud! Det blir mer av den träningen, fast inte än på ett tag. Orkar inte med mer träningsvärk ;) Hua.

- "Har du tvättat händerna"?
- "Men JA, det var ju läääääängesen"!

HAHA! Visst är det bra? Jag vet inte hur, men jag kom iallafall på det för att syrran, i hela mitt liv, har tjatat på mej om att tvätta händerna var femte minut. Nu verkar jag ha tagit efter, då jag hela tiden tjatar på karln om att tvätta händerna. Svaret där passar ju bra annars, om någon frågar om man gjort det eller det. Men kanske inte den där gången? Hihi, klockrent tycker jag :)

Schlutt för idag. Jobb ikväll.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0