Min vän.

Åh, jag fick just ett samtal. Nu har gubbens lag vunnit en match till. De spelar nog nästa match just i denna stund. Final! Synd att jag inte gillar fotboll. Det är nog den värsta sport jag vet. Men visst, nog skulle jag väl kunna gå & se.. det blir ju faktiskt roligare att titta när någon man känner är med & spelar. & nu är ju faktiskt några jag känner med. Men äh, nu är det lite sentänkt. Men det kommer väl fler tillfällen när jag får se my love spela. Men jag vet inte riktigt om jag törs. Har fått höra att han brukar bli ganska inne i spelet. & alltså ganska arg, om det går dåligt. Men, jag är nog likadan om jag verkligen är intresserad sådär.
Ah, jag får nog sitta här en stund till. Själv. Tråkigt. Men jag är självklart glad för hans skull, när jag hör hur glad han är att det går vägen än så länge! Of course!! Så hemsk är jag ju inte! Lycka till, till dem! :)

Förresten kom jag på en grej.. Min älskling frågade en dag om jag aldrig blir stressad? Han påstår att han aldrig ser mej stressad. Detta förstår jag inte riktigt, då jag känner mej otroligt stressad. Ofta. Men tydligen syns det inte på mej, vilket jag tycker är bra! Då behöver jag inte lasta över min stress på folk runt omkring mej! Vissa människor syns det ju så jäkla väl på, när de är stressade! Man blir ju stressad själv, av att bara titta på dem! Hua, vad jobbigt! Men han sa det en morgon när vi skulle på jobbet. Han vill stressa iväg, men även om tiden är knapp att jag ska hinna så tycker han inte att det ser ut eller verkar som att jag är stressad. Fint, säger jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0