Jag vill ha mer.


Det är nog första lördagen på många år som jag sitter hemma själv, & faktiskt... har tråkigt. Men det känns samtidigt lite skönt. Jag är själv & har inget att göra. Jag borde njuta. Inget jobb & ingen stress. Jag smuttar på lite Amarula & sitter här, eftersom att det är skit på teven.. som vanligt. Jag får dela med mej av ett par bilder från gårdagen & idag. Justja, jag har "upptäckt" värsta bra gruppen. Rascal Flatts. De har så grymt sköna låtar. Lyssna på Bless the broken road, These days & What hurts the most. Grymt sköna låtar!


Här ser ni min söta glöggryta som jag köpt på Mique. Russin & nötter är ett (två) måste/n till glögg! Ljusen på bilden fick jag av min underbara mamma. De luktar så otroligt gott! Ni kanske ser lite av vår vackra gran i bakgrunden? & våra två tomtar ;)

     
"alla goda ting är tre"  - Min lillbebbe, succéefterrätten, Mio med "I'm a virgin"-tröjan.


Hah! Kolla in gubbens blick!

     
Här ser ni min systers ben & fötter (kolla ena tån?!) Hah! Min mamma...? & pappa!
Den fina amaryllisen jag fick av familjen! Mer julstämning påengång! :)
Puss! Man ser ganska slut ut efter fredagens alla bravader!


Kommentarer
Postat av: Sis!!

Snacka om snygga fossingar!!!

Mamma ser ju för lustig ut, och pappa ser ut som att det är jordens undergång, hahaha!!

PuZz

2007-12-16 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0