OhMy.

Oj, så mycket som hann hända under det dygn jag nyligen spenderade hemma hos my love!
Vi spelade Alfapet, & visseligen så vann han faktiskt första matchen, men det behöver vi ju inte lägga ner mer tid & energi till att prata om, så därför släpper vi det innan vi ens börjat gå in på detaljer. Iallafall så vann jag nästa match, & det ganska överlägset! Ha ha. Fast jag vet inte riktigt om våra regler är riktigt lagliga, innan spelet var slut hade vi lagt dit ett par ord som man säkerligen inte skulle hitta i en ordbok! Hihi!
Jag skulle göra pannkakor (eftersom att jag gjort det förut & bokstavligt talat har jag lyckats otroligt bra då), men självklart så fungerade det inte alls när jag hade planerat att göra lunch! Det är så typiskt, & jag vet inte hur många svordomar som flög ut ur min mun innan "pannkakorna" var klara, om man nu ens kan kalla dem pannkakor! Jag måste iallafall påpeka att de gick att äta, & smakade faktiskt som pannkaka ska smaka.. men hur de såg ut behöver vi inte gå in på.

Vi har även kört traktor - jag, för första gången. Det gick riktigt bra, om du frågar mej. Frågar man en erfaren traktorförare kanske det blir ett annat svar. Men framåt kom vi, & även bakåt ;)
Sedan var det dags att skjuta lerdovor! Det hade jag heller aldrig provat på, & jag är ju alltid på G när det gäller att testa nya saker! Först & främst var bössan aningens för tung för mej, så jag har faktiskt träningsvärk idag, haha. Anyway, så träffade jag lerduvan på första försöket! Det är faktiskt sant, även om det inte låter troligt. Gissa om någon var förvånad efteråt?! Känner mej riktigt stolt, & sedan kan jag även erkänna att jag inte sköt på fler duvor efter det. Jag tänkte att man måste ju "sluta på topp", även om det i dehär fallet innebar att  även börja på topp. Hihi ;)

Sedan hann vi även med en till rolig grej. När vi ska duscha så blir vattnet isandes kallt såfort man ställt sej i duschen. Vi blev tvungna att springa endast i handduk i kylan (för det var kallt ute), till ja.. ett annat hus i närheten, för att korta ner det hela. Tänk om någon hade gått eller kört förbi just i den stunden.. hur det måste ha sett ut! :)


Kommentarer
Postat av: Sis!!!

HAHHAAHAHAHHAHAAH, låter som att ni varit i värsta bigcity när du skriver att någon kunde ha farit förbi....!!! :-P

2007-08-22 @ 19:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0